Hoe kunnen we helpen ?

65 000 verkopers rekenen op ons

Bereik samen meer

Bekijk onze Developer Hub

Ons aanbod

Kies uw plan

Uw regio

Waar is uw bedrijf actief?

Verkoopsvolume online sales

Wat is het verwachte verkoopsvolume per jaar?

Klaar!

Ingenico adviseert: Starter

Accepteren van online of mobiele betalingen voor KMOs.

Ingenico adviseert: Premium

Complete betaaloplossingen voor grote ondernemingen.

Ingenico adviseert: Enterprise

Oplossingen op maat voor online of mobiele betalingen

 
AanbevolenStarter
Accepteren van online of mobiele betalingen voor KMOs. Contact
Contact
AanbevolenPremium
Complete betaaloplossingen voor grote ondernemingen. Contact
AanbevolenEnterprise
Oplossingen op maat voor online of mobiele betalingen. Contact
INTEGRATIEMOGELIJKHEDEN      
API
Gehoste Betaalpagina Contains a link to a Payment Page hosted by Ingenico FS. The Hosted Payment Page facilitates the processing of E-Commerce Transactions, because the Merchant does not need to comply with the highest PCI DSS standards.
Connectors plugins
BETAALMETHODEN      
150+ lokale betaalmethoden
FINANCIËLE EN OPERATIONELE EFFICIËNTIE      
Financiële afhandeling en uitbetaling --
Uitgebreide rapportage & Reconciliatie Allows the Merchant to match its Transactions processed by Ingenico FS with the Merchant’s bank account statements. --
Multi-currency management --
Recurring payments --
User manager Allows the administrator of the Merchant to define up to 10 Merchant Users including the settings for each Merchant User accessing the Ingenico Account. 2 users 5 users 10+ users
Group manager Allows the merchant to group several Ingenico Accounts under a group account (Ingenico Group Account), making it possible to access and administer all the Ingenico Accounts that are active under such Ingenico Group Account. -- --
Uitgebreide rapportage --
Marketplace management -- Option Option
CONVERSIE & RISICOBEHEER      
Tokenization An alias or token is a reference to the stored Cardholder data of an Account Holder. By using an alias or token, the Account Holder can complete a Transaction without having to re-enter his Cardholder data on the Ingenico Platform. --
Business Intelligence tool -- -- Option
Fraudedetectie The basic fraud prevention allows to reduce the Merchant’s exposure to risk. Option
Fraud detection module - Advanced Option Option Option
24/7 SUPPORT      
Klantenservice (email, telefoon & ticketing)
Ondersteuning voor technische integratie -- Option
Dedicated consultancy services
(optimized conversion,FX, Fraud protection...)
Option Option Option
Dedicated support (tailored to your needs) -- -- op aanvraag
  Contact Contact Contact

  

Wie we zijn

Ingenico ePayments is de divisie van Ingenico Group voor online- en mobiele verkoop. We brengen verkopers en consumenten met elkaar in verbinding en stellen bedrijven wereldwijd in staat hun grenzen te verleggen en de toekomst van wereldwijde handel vorm te geven.

Laatste persberichten

  • Grote merken vs. kleinere winkels: retailers vechten online om de gunst van de Black Friday-kopers

    Belgium

    Lees verder

  • Adjustment to €510 million of the 2018 EBITDA related to Banks & Acquirers. Revenue acceleration in the 2018 third quarter

    Group

    Lees verder

  • Trustly partners with Ingenico for online banking payments

    Group

    Lees verder

  • Back to school: volop kansen voor retailers om online schoolspullen te verkopen

    Lees verder

  • Sneeboer en Ingenico bereiken tuiniers wereldwijd met internationale betaalstrategie

    Netherlands

    Lees verder

Alle persberichten

Wat onze klanten zeggen

The Stone / Divide

The Stone is een multibrand-kledingwinkel met veertig fysieke winkelfilialen verspreid over West- en Midden-Nederland. Vanaf 2009 is The Stone online actief en heeft zich ontwikkeld van een multichannelretailer naar een retailorganisatie met een omnichannel-architectuur. Met een mobile first-strategie, een big data (loyalty) omgeving en een volledige integratie van e-commerceprocessen heeft The Stone zich ontwikkeld tot een omnichannel speler van formaat.

 PDF  3,78  MB

Sneeboer

Sneeboer Manufacturing is een leverancier van handgemaakt tuingereedschap van de hoogste kwaliteit. Het familiebedrijf werd in 1913 opgezet. Inmiddels verkoopt Sneeboer haar producten in maar liefst 179 landen over de hele wereld. Ieder stuk gereedschap wordt in het hart van het bedrijf, het kolenvuur in de smederij, met de hand gesmeed. Ondanks het ‘ouderwetse’ karakter van het bedrijf, gaat Sneeboer met zijn tijd mee met onder andere een moderne, internationale webshop.

 PDF  1,48  MB

Lampenlicht.nl

Lampenlicht.nl, marktleider in de online verkoop van verlichting in Nederland, begon met een webshop op de zolder van de fysieke winkel. Inmiddels is het merk uitgegroeid tot een Europees bedrijf met negentig werknemers en vier Europese kantoren en is de onderneming actief in elf landen. Dankzij het platform van Ingenico biedt Lampenlicht.nl iedere klant de perfecte betaalwijze binnen de eigen betaalomgeving

 PDF  700  KB

Canvas Holidays

Al meer dan vijftig jaar lang verzorgt Canvas Holidays actieve en avontuurlijke kampeervakanties voor families, op bestemmingen in Zuid-Europa. Dit doet het al voor reizigers uit Nederland, België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Canvas had echter nog twee belangrijke wensen: uitbreiden naar nieuwe geografische markten en directe betalingen van klanten kunnen accepteren op elke gewenste manier.

 PDF  3,19  MB

Square Enix

Met bekende franchisenemers zoals Final Fantasy, Lara Croft, Hitman en Deus Ex is Square Enix één van ‘s werelds grootste bedrijven in videospelletjes. Nadat het bedrijf zich ging aanpassen aan veranderingen in de industrie, bleek dat de grote hoeveelheden data die het genereert zowel uitdagingen als kansen blootlegt. Om de betalingsgegevens te analyseren gebruikte het bedrijf Elevate, de Business Intelligence-oplossing van Ingenico ePayments, die garant staat voor indrukwekkende resultaten.

 PDF  1008  KB

Rail Europe 4A

As technology becomes increasingly sophisticated, so do fraudsters, posing new and ever-evolving challenges to fraud prevention managers and online merchants. Ingenico ePayments worked closely with Rail Europe 4A to cut chargebacks in half and boost revenue through effective fraud prevention. Read more learn how our fraud solution helped Rail Europe 4A.

 PDF  702  KB

Key fact and figures

  • 65.000 KLANTEN

  • 230 PARTNERS & BANKEN

  • €59 MILJARD VERWERKTE BETAALPROCESSEN

  • 225 GECERTIFICEERDE PARTNERS

  • 20 WHITE-LABELS

  • 150+ MUNTEENHEDEN

  • 150+ BETAALMOGELIJKHEDEN

  • 170 LANDEN

Veel gestelde vragen

  • Wat is Ingenico Group?

    Ingenico Group biedt de juiste, veilige, slimme en probleemloze betaaloplossingen voor elk kanaal: in de fysieke winkel, online en mobiel. Ingenico Group biedt verkopers een uitgebreid en innovatief pakket diensten en oplossingen, die een eind maken aan het complexe karakter van betalingen. Hierdoor kunnen consumenten snel, probleemloos en veilig hun aankopen doen, wat het verkoopkanaal of de betaalmethode ook is. Ingenico Group bestaat uit drie divisies: Ingenico Smart TerminalsIngenico Payment Services en Ingenico ePayments. Met ons uitgebreide assortiment slimme terminals, betaaldiensten en mobiele oplossingen maken we betalingen mogelijk, zowel in de fysieke winkel als online.

    Klik hier voor meer informatie over Ingenico Group.

  • Wat is Ogone?

    Ogone, nu bekend onder de naam Ingenico ePayments, was een toonaangevende Europese leverancier van online betaaldiensten. Het werd in 2013 door Ingenico Group overgenomen en in 2015 met GlobalCollect samengevoegd tot Ingenico ePayments.

    Als eerbetoon aan het belangrijke erfgoed en de goede naam van Ogone wordt de term Ogone nu nog gebruikt voor de Ingenico ePayments-platformen, zoals Ingenico Collect. Dit is een complete betaaloplossing waarmee verkopers de gewenste betaalmethodes in veel verschillende landen kunnen aanbieden zonder dat ze meerdere bankrekeningen hoeven te openen of nieuwe juridische entiteiten hoeven te vormen. Met zijn Ogone-platform en andere producten en diensten biedt Ingenico ePayments meer dan alleen betalingen. U kan hier ook terecht voor wereldwijd advies over onder meer lokale regelgeving en betaalgewoonten en -voorkeuren, en fraude en compliance.

  • Wat is GlobalCollect?

    GlobalCollect, nu bekend onder de naam Ingenico ePayments, was een toonaangevende leverancier van wereldwijde betaaldiensten. Het bedrijf verwerkte internationale e-commerce-betalingen voor meer dan zeshonderd van de bekendste e-commerce-merken ter wereld. GlobalCollect is in 2014 door Ingenico Group overgenomen en in 2015 met Ogone samengevoegd tot Ingenico ePayments.

    Als eerbetoon aan het belangrijke erfgoed en de goede naam van GlobalCollect wordt de term GlobalCollect tegenwoordig gebruikt voor de full-service Ingenico ePayments-platformen, zoals Ingenico Connect. Dit is een verzameling tools en services die zijn ontworpen om integratie met het betaalplatform en de ontwikkeling van 'mobile-first'-interfaces eenvoudig, snel en veilig te laten verlopen. Hierbij maken we gebruik van de nieuwste technologieën, interfaces en tools, zoals ontwikkelaars van ons verwachten. Wanneer Ingenico Connect geïntegreerd is, kunnen verkopers op flexibele wijze een aantrekkelijke consumentenervaring creëren op elk apparaat. Met zijn GlobalCollect-platform en andere producten en diensten biedt Ingenico ePayments meer dan alleen betalingen. U kan hier ook terecht voor wereldwijd advies over onder meer lokale regelgeving en betaalgewoonten en -voorkeuren, en fraude en compliance.

  • Wat is Ingenico Payment Services?

    In het verleden, voordat Ogone de naam Ingenico ePayments kreeg, werd tijdelijk de naam Ingenico Payment Services gebruikt. Toen Ogone en GlobalCollect hun krachten bundelden, werden ze echter samengevoegd onder één nieuwe naam: Ingenico ePayments.

    Tegenwoordig is Ingenico Payment Services een aparte divisie van Ingenico Group, die verkopers een uitgebreid pakket gecentraliseerde en veilige diensten op het gebied van in-store transactiebeheer biedt. Ingenico Payment Services garandeert end-to-end-beveiliging, controle en monitoring van transacties van verkopers dankzij een gecentraliseerde betaaloplossing speciaal voor georganiseerde retailers.

    Daarnaast heeft Ingenico Payment Services een compleet pakket klantloyaliteitsoplossingen om de omzet van verkopers te vergroten: klantenkaartprogramma's en beheer van loyaliteitsprogramma's, beheer van prepaid-kaarten en cadeaukaartbeheer, analyse van klantgegevens, marketingcampagnemanagement

    Klik hier voor meer informatie over Ingenico Payment Services.

  • Wat is Ingenico Collect?

    Ingenico Collect is uw complete oplossing voor het accepteren en ontvangen van betalingen via de Ingenico ePayments Ogone-betalingsgateway. Met Ingenico Collect kan u de favoriete betaalmethodes aanbieden van klanten in heel Europa. U hoeft niet in elk land bankrekeningen te openen of nieuwe juridische entiteiten te creëren. Het enige wat u hoeft te doen, is kiezen welke betaalmethodes u wilt accepteren. Met één contract combineert u alle betaalmethodes in één betalings- en rapportageflow. Bovendien voegt u eenvoudig nieuwe betaalmethodes toe naarmate uw online activiteiten zich uitbreiden.

     

  • Wat is Ingenico Connect? Wat is Ingenico MyCheckout?

    Ingenico Connect is een verzameling tools en services die zijn ontworpen om integratie met ons betaalplatform eenvoudig, snel en veilig te laten verlopen. Hierbij maken we gebruik van de nieuwste technologieën, interfaces en tools, zoals ontwikkelaars van ons verwachten. Zodra de 'mobile-first'-interfaces van Ingenico Connect zijn geïntegreerd, kan u heel makkelijk een aantrekkelijke consumentenervaring creëren op elk apparaat.

    Ingenico MyCheckout is een responsive, gehoste oplossing voor betaalpagina's. Deze oplossing past zich automatisch aan de schermgrootte van het apparaat van uw klant aan, of dit nu een mobiele telefoon, tablet of pc is. Ook maken onze iOS- en Android-SDK's eenvoudig native in-app-betalingen via Ingenico Connect mogelijk voor de belangrijkste mobiele platformen.

  • Wat is Elevate?

    Elevate is een business intelligence-oplossing voor betalingen en terugboekingen, speciaal ontwikkeld voor internationale e-commercebedrijven. Elevate vertaalt onbewerkte betaalgegevens naar interactieve en eenvoudig leesbare dashboards, waarmee u betaalproblemen en kansen snel herkent en erop kan inspelen, én waarmee u uw prestaties kan vergelijken met die van uw sectorgenoten. Onze op maat te maken business intelligence-oplossing biedt verkopers inzicht in hun betalingen, autorisatiepercentages, terugboekingen, restituties, geschillen, benchmarks, commerciële inzichten.

    Ga naar onze Elevate-pagina voor meer informatie over onze business intelligence-tool.

  • Hoe helpt Ingenico ePayments mij om fraude te voorkomen?

    Ingenico ePayments biedt een compleet pakket flexibele producten, geavanceerde technologieën en specifieke expertise om u te helpen met het beheren en optimaliseren van uw online-fraudepreventiemethodes. Onze toonaangevende fraudedetectietools en -experts hebben meer dan twintig jaar ervaring in de branche en regio. In nauwe samenwerking met u ontwikkelen, implementeren en beheren we een fraudeoplossing, met daarin preventie, detectie en beheer. We bieden ook uitgebreide oplossingen voor het beheer van terugboekingen en geschillen. Als u met Ingenico ePayments werkt, kiest u de oplossingen die het best aansluiten op uw behoeften en kan u onze diensten naar eigen wens aanpassen. Besteed bijvoorbeeld uw fraudebeheer aan ons uit of hou het in huis met onze permanente ondersteuning.

    Ga naar de pagina over onze fraudedetectiediensten voor meer informatie.

  • Hoe zorgt Ingenico ePayments voor veiligheid en compliance?

    Ingenico ePayments zet zich in om de veiligheid van de betalingen die we verwerken en de persoonlijke gegevens van consumenten te beschermen. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om de beveiliging van de betaalgegevens te garanderen. U kan het proces ook uitbesteden om deze last te verlichten. Zo is het mogelijk het beheer van de kaartgegevens uit te besteden via een gehoste oplossing. Daarbij hebben consumenten het gevoel dat ze op de website van de verkoper zijn, terwijl alle gevoelige kaartgegevens door een aparte PCI-compatibele leverancier worden beheerd. Een andere mogelijkheid voor het beveiligen van betaalgegevens voor abonnements- of periodieke transacties is via tokenisatie. In dit geval hoeven de klant en de verkoper niet voortdurend gevoelige betaalgegevens uit te wisselen. Bij Ingenico ePayments hanteren we de hoogste niveaus van PCI-compliance en bieden we beide opties aan. Zo wordt de beveiligingslast voor zowel de verkoper als de consument veel lager.

  • Waarom staan Global Collect B.V. / Ingenico e-Commerce Solutions vermeld op mijn factuuroverzicht?

    GlobalCollect B.V. en Ingenico e-Commerce Solutions zijn de juridische entiteiten die aan Ingenico ePayments zijn gekoppeld. Als leverancier van betaaldiensten ontvangt, verwerkt en rapporteert Ingenico ePayments betalingen namens bedrijven die producten en diensten verkopen via internet. Deze bedrijven hebben ons geautoriseerd om uw rekening te debiteren om uw aankoop van een product of dienst te voltooien.

    Als u niet weet waarom er geld is afgeschreven, controleer dan eerst of u of iemand in uw gezin onlangs iets online, via e-mail of telefoon heeft gekocht. Als u er zeker van bent dat dit NIET het geval is, neem dan contact op met de online verkoper die aan de betaling is gekoppeld of met uw eigen bank.

    Let op: als externe leverancier zijn we niet bevoegd om debiteringen of terugbetalingen uit te voeren die rechtstreeks door de klant worden aangevraagd. Als u niet tevreden bent over uw aankoop en/of betaling, neem dan rechtstreeks contact op met de online verkoper.

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren  Voorkeuren instellen