Categorieën :

Persberichten

Van Pac-Man tot de Avengers: Funidelia verkleedt heel Europa met hulp van Ingenico

Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), wereldwijd marktleider in geïntegreerde betalingsoplossingen, werkt samen met Funidelia, Europa's nummer één webshop voor kostuums en merchandise.

  • Bedrijf
  • Belgium
  • Netherlands
19 juni 2019

OPnGO en Ingenico maken het leven van autobezitters makkelijker

Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), wereldwijd marktleider in geïntegreerde betalingsoplossingen, ondersteunt OPnGO, 's werelds eerste universele mobiele parkeerapp, bij de Europese opmars van het bedrijf.

  • Bedrijf
  • Belgium
30 april 2019

Grote merken vs. kleinere winkels: retailers vechten online om de gunst van de Black Friday-kopers

Ruim 53% van de Belgen is van plan om dit jaar te gaan shoppen op Black Friday, de uitverkoopdag bij de start van het feestdagenseizoen die uit de Verenigde Staten is overgewaaid. Onderzoek van Ingenico en YouGov laat zien dat kleinere winkels zich opmaken voor de strijd om de klanten van de grote merken. 

  • Bedrijf
  • Belgium
20 november 2018

Adjustment to €510 million of the 2018 EBITDA related to Banks & Acquirers. Revenue acceleration in the 2018 third quarter

Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), the global leader in seamless payment, today announced its revenue for the third quarter of 2018.

  • Financiën
  • Group
23 oktober 2018

Trustly partners with Ingenico for online banking payments

Amsterdam, The Netherlands. 16 October 2018 – Ingenico, the global leader in seamless payment, has today announced a partnership with European payments company, Trustly, that will enable customers in Europe to make secure online transactions directly from their bank account.

  • Bedrijf
  • Group
16 oktober 2018

Back to school: volop kansen voor retailers om online schoolspullen te verkopen

Het is voor zowel ouders als schoolgaande kinderen ieder jaar weer een uitdaging - waar vind ik het perfecte kaftpapier, de mooiste schriften en de agenda die klasgenoten stijl achterover laat slaan? Schoolartikelen zijn niet slechts noodzaak, ze zijn onderdeel van de identiteit van kinderen op de middelbare school. Ingenico, wereldwijd marktleider in betalingen, vroeg ouders in Nederland en België het hemd van het lijf over de aankoop van schoolspullen. Dat leverde interessante resultaten op: zo koopt slechts een kwart van de ouders schoolspullen online. Dat biedt mogelijkheden voor online retailers!

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen