Artikels

Piekverkoopcijfers wijzen op nieuwe pan-Europese afzetmogelijkheden voor snel groeiende handelaars

Onze Europese online divisie heeft inzichten omtrent e-commercetransacties gepubliceerd, die wijzen op nieuwe pan-Europese verkoopkansen voor online handelaars tijdens zeer gerichte piekverkoopevenementen.

  • Belgium
13 september 2019

Lokaal denken is essentieel voor internationale groei

Als het om online betalingen gaat, heeft elk land heeft zijn eigen voorkeuren en gewoonten. Deze zijn in de loop der tijd voortgekomen uit lokale omstandigheden en vinden vaak hun oorsprong in offline winkelen.
Als die gewoonten er eenmaal zijn, houden mensen eraan vast. Mensen betalen het liefst op de manier die ze kennen en vertrouwen en als ze in een browser ook nog in hun eigen valuta kunnen betalen, is de kans veel groter dat ze een aankoop doen.

  • Belgium
21 augustus 2019

Van visie tot succes: Drie essentiële strategieën voor e-commerce ondernemers

Dit is een oproep aan iedereen met grote dromen, de visionairs, en iedereen die er echt voor wil gaan en met niets minder genoegen neemt dan met succes. Wij willen jouw verhaal horen.

Met My Business, My Story zetten we mensen in het zonnetje die hun zakelijke dromen omzetten in daden. We willen die drukke ondernemers vragen even de tijd te nemen om stil te staan bij wat ze hebben bereikt en te vertellen over hun passie, lef en vastberadenheid die daarvoor nodig waren.

  • Belgium
21 juni 2017

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen