Probleemloos verdergaan

Afrekenen en Conversie

Betalen is de laatste en belangrijkste stap van een aankoop.

Als u het verkoopproces vergelijkt met een trechter, dan is het moment van betalen het gedeelte waar de trechter op zijn smalst is. Dat is waar het winkelend publiek de bestelling afrondt en betalende klant wordt. Door deze ervaring te verbeteren vergroot u de trechter, zodat meer mensen hun aankoop voltooien.

Maar hoe kan u het betaalproces verbeteren? Er zijn veel variabelen die bepalen of een consument ergens tijdens het betalen afhaakt of met succes een aankoop afrondt. Het belangrijkste is om alle mogelijke barrières weg te nemen en ervoor te zorgen dat het betalen zo probleemloos mogelijk verloopt.

Bij Ingenico ePayments hebben we meer dan twintig jaar ervaring in het analyseren van online consumentengedrag en het optimaliseren van het betaalproces voor het best mogelijke resultaat. Met onze producten en diensten neemt u drempels tijdens het betaalproces weg en optimaliseert u uw omzet.

Ervaringen tijdens het afrekenen

Een probleemloos betaalproces is steeds belangrijker voor klanten. Een eenvoudige druk op de knop moet volstaan om een aankoop af te ronden. Het creëren van zo’n soepel betaalproces vereist een totaalbenadering om alle mogelijke drempels voor de voltooiing van het betaalproces weg te nemen.

Drempels zijn bijvoorbeeld:

  • Uitgebreide formulieren waarop allerlei betaalgegevens moeten worden ingevuld;
  • Prijzen die vaag zijn of niet aangeboden worden in de lokale munteenheid;
  • Pagina's die verschillen van de rest van uw website, wat zorgt voor verwarring en wantrouwen;
  • Populaire betaalmethodes die niet worden aangeboden;
  • Betaalpagina's die niet reageren of niet geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten

Door dit soort drempels weg te nemen, wint u het vertrouwen en de loyaliteit van klanten.

Ervaringen tijdens het afrekenen

Conversietools

Onze producten en diensten zijn speciaal ontworpen om u te helpen deze punten aan te pakken, frustraties weg te nemen en zo de conversie te verhogen.

Ingenico MyCheckout Editor

De Ingenico MyCheckout Editor kan u helpen om uw bedrijf te onderscheiden en om vertrouwen op te bouwen met uw klanten door het gebruik van geavanceerde personalisatie. Het hosten van de betaalpagina’s bij Ingenico kan het risico op data exposure minimaliseren en is bovendien PCI compliant.  

Met de MyCheckout Editor kan u een gebruikerservaring aanbieden met uw eigen huisstijl. Met de web-based tool kan u meer dan 50 talen ondersteunen en krijgt u toegang tot meer dan 150 betaalmethoden en valuta. U kan zelfs de url van de betaalpagina aanpassen. Eveneens kan u meerdere versies van uw checkout pagina creëren en bewerken en de A/B testing opties gebruiken om de conversie te optimaliseren.

Tokenisatie / betalingen via één klik
Gebruik onze tokenisatie-technologie om aankopen nog eenvoudiger te maken door uw klanten met één muisklik te laten betalen. Dit heeft een bewezen positief effect op de conversie en het aantal herhalingsaankopen.

Flexibele 3D-Secure
Maak flexibel gebruik van 3D-Secure om de balans tussen risicomanagement en conversie te optimaliseren.

Transactierouting
Krijg hogere beoordelingen dankzij ons intelligente transactieroutingsysteem, dat het meeste haalt uit onze wereldwijde dekking.

Elevate
Met de Elevate Business Intelligence-tool analyseert u uw betalingsgegevens en vindt u problemen en kansen voor optimalisatie. Elevate bevat specifieke dashboards die alle belangrijke data tijdens het afrekenen visualiseren, zodat u de drempels voor conversie kan herkennen en wegnemen.

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen