Geïntegreerde oplossingen voor het accepteren van betalingen

Verhoog de verkoop en dienstverlening van uw bedrijf met flexibiliteit in betaalmogelijkheden.

Customer stories

Fruugo

Fruugo is a unique global online marketplace, operating in 30 countries as diverse as the Nordics, US, Australia, UK, Russia and the EU. With operations in multiple languages, currencies and payment methods, they needed a partner who could support their current business and future plans. Click here to see how Ingenico ePayments did just that.

Lees verder

Rail Europe 4A

As technology becomes increasingly sophisticated, so do fraudsters, posing new and ever-evolving challenges to fraud prevention managers and online merchants. Ingenico ePayments worked closely with Rail Europe 4A to cut chargebacks in half and boost revenue through effective fraud prevention. Read more learn how our fraud solution helped Rail Europe 4A.

Lees verder

Gorgeous shop

The rapidly growing UK online luxury beauty retailer sells a huge selection of professional products and provides customers a seamless shopping experience. We worked closely with Gorgeous Shop to ensure they offered the right mix of local and international payment methods, using Ingenico Collect and remained secure with Ingenico ePayments Fraud Prevention tools.

Lees verder

Frequently Asked Questions

  • Wat is Ingenico Group?

    Ingenico Group biedt de juiste, veilige, slimme en probleemloze betaaloplossingen voor elk kanaal: in de fysieke winkel, online en mobiel. Ingenico Group biedt verkopers een uitgebreid en innovatief pakket diensten en oplossingen, die een eind maken aan het complexe karakter van betalingen. Hierdoor kunnen consumenten snel, probleemloos en veilig hun aankopen doen, wat het verkoopkanaal of de betaalmethode ook is. Ingenico Group bestaat uit drie divisies: Ingenico Smart TerminalsIngenico Payment Services en Ingenico ePayments. Met ons uitgebreide assortiment slimme terminals, betaaldiensten en mobiele oplossingen maken we betalingen mogelijk, zowel in de fysieke winkel als online.

    Klik hier voor meer informatie over Ingenico Group.

  • Wat is Ogone?

    Ogone, nu bekend onder de naam Ingenico ePayments, was een toonaangevende Europese leverancier van online betaaldiensten. Het werd in 2013 door Ingenico Group overgenomen en in 2015 met GlobalCollect samengevoegd tot Ingenico ePayments.

    Als eerbetoon aan het belangrijke erfgoed en de goede naam van Ogone wordt de term Ogone nu nog gebruikt voor de Ingenico ePayments-platformen, zoals Ingenico Collect. Dit is een complete betaaloplossing waarmee verkopers de gewenste betaalmethodes in veel verschillende landen kunnen aanbieden zonder dat ze meerdere bankrekeningen hoeven te openen of nieuwe juridische entiteiten hoeven te vormen. Met zijn Ogone-platform en andere producten en diensten biedt Ingenico ePayments meer dan alleen betalingen. U kan hier ook terecht voor wereldwijd advies over onder meer lokale regelgeving en betaalgewoonten en -voorkeuren, en fraude en compliance.

  • Wat is GlobalCollect?

    GlobalCollect, nu bekend onder de naam Ingenico ePayments, was een toonaangevende leverancier van wereldwijde betaaldiensten. Het bedrijf verwerkte internationale e-commerce-betalingen voor meer dan zeshonderd van de bekendste e-commerce-merken ter wereld. GlobalCollect is in 2014 door Ingenico Group overgenomen en in 2015 met Ogone samengevoegd tot Ingenico ePayments.

    Als eerbetoon aan het belangrijke erfgoed en de goede naam van GlobalCollect wordt de term GlobalCollect tegenwoordig gebruikt voor de full-service Ingenico ePayments-platformen, zoals Ingenico Connect. Dit is een verzameling tools en services die zijn ontworpen om integratie met het betaalplatform en de ontwikkeling van 'mobile-first'-interfaces eenvoudig, snel en veilig te laten verlopen. Hierbij maken we gebruik van de nieuwste technologieën, interfaces en tools, zoals ontwikkelaars van ons verwachten. Wanneer Ingenico Connect geïntegreerd is, kunnen verkopers op flexibele wijze een aantrekkelijke consumentenervaring creëren op elk apparaat. Met zijn GlobalCollect-platform en andere producten en diensten biedt Ingenico ePayments meer dan alleen betalingen. U kan hier ook terecht voor wereldwijd advies over onder meer lokale regelgeving en betaalgewoonten en -voorkeuren, en fraude en compliance.

  • Wat is Ingenico Payment Services?

    In het verleden, voordat Ogone de naam Ingenico ePayments kreeg, werd tijdelijk de naam Ingenico Payment Services gebruikt. Toen Ogone en GlobalCollect hun krachten bundelden, werden ze echter samengevoegd onder één nieuwe naam: Ingenico ePayments.

    Tegenwoordig is Ingenico Payment Services een aparte divisie van Ingenico Group, die verkopers een uitgebreid pakket gecentraliseerde en veilige diensten op het gebied van in-store transactiebeheer biedt. Ingenico Payment Services garandeert end-to-end-beveiliging, controle en monitoring van transacties van verkopers dankzij een gecentraliseerde betaaloplossing speciaal voor georganiseerde retailers.

    Daarnaast heeft Ingenico Payment Services een compleet pakket klantloyaliteitsoplossingen om de omzet van verkopers te vergroten: klantenkaartprogramma's en beheer van loyaliteitsprogramma's, beheer van prepaid-kaarten en cadeaukaartbeheer, analyse van klantgegevens, marketingcampagnemanagement

    Klik hier voor meer informatie over Ingenico Payment Services.

  • Wat is Ingenico Collect?

    Ingenico Collect is uw complete oplossing voor het accepteren en ontvangen van betalingen via de Ingenico ePayments Ogone-betalingsgateway. Met Ingenico Collect kan u de favoriete betaalmethodes aanbieden van klanten in heel Europa. U hoeft niet in elk land bankrekeningen te openen of nieuwe juridische entiteiten te creëren. Het enige wat u hoeft te doen, is kiezen welke betaalmethodes u wilt accepteren. Met één contract combineert u alle betaalmethodes in één betalings- en rapportageflow. Bovendien voegt u eenvoudig nieuwe betaalmethodes toe naarmate uw online activiteiten zich uitbreiden.

     

  • Wat is Ingenico Connect? Wat is Ingenico MyCheckout?

    Ingenico Connect is een verzameling tools en services die zijn ontworpen om integratie met ons betaalplatform eenvoudig, snel en veilig te laten verlopen. Hierbij maken we gebruik van de nieuwste technologieën, interfaces en tools, zoals ontwikkelaars van ons verwachten. Zodra de 'mobile-first'-interfaces van Ingenico Connect zijn geïntegreerd, kan u heel makkelijk een aantrekkelijke consumentenervaring creëren op elk apparaat.

    Ingenico MyCheckout is een responsive, gehoste oplossing voor betaalpagina's. Deze oplossing past zich automatisch aan de schermgrootte van het apparaat van uw klant aan, of dit nu een mobiele telefoon, tablet of pc is. Ook maken onze iOS- en Android-SDK's eenvoudig native in-app-betalingen via Ingenico Connect mogelijk voor de belangrijkste mobiele platformen.

  • Wat is Elevate?

    Elevate is een business intelligence-oplossing voor betalingen en terugboekingen, speciaal ontwikkeld voor internationale e-commercebedrijven. Elevate vertaalt onbewerkte betaalgegevens naar interactieve en eenvoudig leesbare dashboards, waarmee u betaalproblemen en kansen snel herkent en erop kan inspelen, én waarmee u uw prestaties kan vergelijken met die van uw sectorgenoten. Onze op maat te maken business intelligence-oplossing biedt verkopers inzicht in hun betalingen, autorisatiepercentages, terugboekingen, restituties, geschillen, benchmarks, commerciële inzichten.

    Ga naar onze Elevate-pagina voor meer informatie over onze business intelligence-tool.

  • Hoe helpt Ingenico ePayments mij om fraude te voorkomen?

    Ingenico ePayments biedt een compleet pakket flexibele producten, geavanceerde technologieën en specifieke expertise om u te helpen met het beheren en optimaliseren van uw online-fraudepreventiemethodes. Onze toonaangevende fraudedetectietools en -experts hebben meer dan twintig jaar ervaring in de branche en regio. In nauwe samenwerking met u ontwikkelen, implementeren en beheren we een fraudeoplossing, met daarin preventie, detectie en beheer. We bieden ook uitgebreide oplossingen voor het beheer van terugboekingen en geschillen. Als u met Ingenico ePayments werkt, kiest u de oplossingen die het best aansluiten op uw behoeften en kan u onze diensten naar eigen wens aanpassen. Besteed bijvoorbeeld uw fraudebeheer aan ons uit of hou het in huis met onze permanente ondersteuning.

    Ga naar de pagina over onze fraudedetectiediensten voor meer informatie.

  • Hoe zorgt Ingenico ePayments voor veiligheid en compliance?

    Ingenico ePayments zet zich in om de veiligheid van de betalingen die we verwerken en de persoonlijke gegevens van consumenten te beschermen. Het is de verantwoordelijkheid van de verkoper om de beveiliging van de betaalgegevens te garanderen. U kan het proces ook uitbesteden om deze last te verlichten. Zo is het mogelijk het beheer van de kaartgegevens uit te besteden via een gehoste oplossing. Daarbij hebben consumenten het gevoel dat ze op de website van de verkoper zijn, terwijl alle gevoelige kaartgegevens door een aparte PCI-compatibele leverancier worden beheerd. Een andere mogelijkheid voor het beveiligen van betaalgegevens voor abonnements- of periodieke transacties is via tokenisatie. In dit geval hoeven de klant en de verkoper niet voortdurend gevoelige betaalgegevens uit te wisselen. Bij Ingenico ePayments hanteren we de hoogste niveaus van PCI-compliance en bieden we beide opties aan. Zo wordt de beveiligingslast voor zowel de verkoper als de consument veel lager.

  • Waarom staan Global Collect B.V. / Ingenico e-Commerce Solutions vermeld op mijn factuuroverzicht?

    GlobalCollect B.V. en Ingenico e-Commerce Solutions zijn de juridische entiteiten die aan Ingenico ePayments zijn gekoppeld. Als leverancier van betaaldiensten ontvangt, verwerkt en rapporteert Ingenico ePayments betalingen namens bedrijven die producten en diensten verkopen via internet. Deze bedrijven hebben ons geautoriseerd om uw rekening te debiteren om uw aankoop van een product of dienst te voltooien.

    Als u niet weet waarom er geld is afgeschreven, controleer dan eerst of u of iemand in uw gezin onlangs iets online, via e-mail of telefoon heeft gekocht. Als u er zeker van bent dat dit NIET het geval is, neem dan contact op met de online verkoper die aan de betaling is gekoppeld of met uw eigen bank.

    Let op: als externe leverancier zijn we niet bevoegd om debiteringen of terugbetalingen uit te voeren die rechtstreeks door de klant worden aangevraagd. Als u niet tevreden bent over uw aankoop en/of betaling, neem dan rechtstreeks contact op met de online verkoper.

Global reach and payments expertise

  • Ingenico Payment Transactions

    3.4BILLION

    TRANSACTIONS

  • Ingenico Payment Types

    300+                   

    PAYMENT TYPES

  • key_fig_alt2
    170

    COUNTRIES

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren  Voorkeuren instellen